2014. december 1., hétfő

Advent-december 1

Idén a filc kapja tőlem a legnagyobb figyelmet. Filc rengeteg színben kapható, és igazán ötletes díszek készíthetők ebből az anyagból.

Lássuk az ablakot:

fotó: Talabér Gergely
A mai dísz egy gomba.

fotó: Talabér Gergely

Milyen érdekes, hogy egyből egy fehér pöttyös, piros kalapos gomba jutott eszembe, pedig a légyölő galóca nem játék. Minden esetre jól fog mutatni a fán a szép élénk piros-fehér színeivel. 
Két részből áll. Először a dupla fehér anyagot varrtam össze, kitömtem, majd a kalap került a helyére. 

Ígértem, választ adok arra, mi lesz az a meglepetés az adventi naptárban, ami a fiúknak érdekesebb lehet a díszeknél.
Két éve keresgéltem egy memória játékot, ami a szokásos kemény papír helyett szövetből készült. Két hete rátaláltam egy játékboltban, és nagyon megörültem. 12 pár kártya így 24 ablakba kerülhet. Alig várjuk a holnapot, amikor újra nyithatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése