2012. november 10., szombat

"Symfonie Wood" Tuniszi horgolótűk

Találtam egy új horgolási technikát. A kötéshez szerintem nagyon hasonlító horgolás.

Már látom magam előtt Apa szép, csavart mintás, vastag pulóverét. :)

A tuniszi horgolás lényege, hogy a sor összes szemét felszedjük a tűre.

Ehhez azonban olyan tűre van szükség, amire mindez rá is fér.

Ezeket a gyönyörű színes mintás fa tűket már egy jó ideje kinéztem magamnak. Igaz a kötőtűket, és úgy sincs szükségem rájuk. Szóval mindig lebeszéltem magamat. De most horgolótűket néztem. ÉS! "Írtam a Jézuskának", és már úton is van a csomag. Pszt, ez titok. :)
Alig várom a Karácsonyt!!!!

Vagyis. Helyesbítenék: "Apának addigra pulcsi kell!!!!"- hogy kedvesemet idézzem. Akkor jó lesz, ha szedem a ujjacskáimat. Addig már csak 44 nap. Remélem tudja, hogy ez szinte lehetetlen küldetés!

Ő lenne az :)


www.kototu.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése