2012. november 24., szombat

Barnika sapi

Barnika másik sapija is időben elkészült.


Csakhogy történt egy kis baki. Kiöblítettem, mielőtt odaadtam volna, mégis csak egy újszülött baba fogja hordani. Nagyon vigyáztam rá, de a sapi mégis egyből kinyúlt. Úgy másfélszeresére. Így már egészen biztos, hogy nagy lesz erre a kis Manóra. 
Megjegyzem, ezt a fonalat zokni kötéséhez ajánlják. Megkötöd, kimosod a zoknit, és a 38-as méret 42-re nő, ez szuper. Nagyon csalódott vagyok.

Gyorsan kértem telefonos segítséget. :) Hozzon Gergő nekem egy új gombolyagot. Na de milyen a fonal színe? Nem emlékezett. A maradék fonal pedig már kiesett a cimkéből. De azt hiszem, mégis meg van.
Nos, lesz új sapi? Egy éjszaka alatt? Hát.


És igen, sikerült!
Apa talált pont ugyanolyan fonalat. Egy aprócska sapkát horgoltam. Ha pici lenne, csak ki kell öblíteni. A víz csodákat tesz. :)

Ránéztem a szárítóra. Korai volt az aggodalom. Ahogy szárad az anyag, kezdi visszanyerni az eredeti formáját. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése