2012. október 29., hétfő

Ki hol lakik takaró

Újabb ötletem, hogy Ádámnak olyan játszó takarót varrok, amin lesz erdő, mező és tó is. Kis tépőzár karikákkal gondoltam ellátni, amikre odaillesztheti majd az elkészült horgolt állatkákat, növényeket.

Ki hol lakik? 


Teljesen fellelkesültem, bár az eddigi tapasztalat az, hogy most még nem abban a korban vagyunk Ádámmal, hogy a horgolt játékok lekötnék. Nem zörög, nem csörög, nem kemény, nem lehet jó hangosan hozzávágni az asztalhoz. De talán idővel megkedveli őket.


Az állatok, figurák horgolásával kezdem.

Az első ötlet egy béka. Hatalmas szemeket varrtam rá, ettől egész bájos lett.
Ami egyből eszembe jutott a tavakat illetően, az a vízi liliom. Hát akkor legyen egy tavirózsánk is. A tavi világ megnyílt, jöhet a többi lakos.

Következhet az erdő.

Már van egy magas nyírfánk, és egy lombhullató,még tervezek egy fenyőt is. Erdő erdő erdő.... Akkor bagoly :) Épp most érkezett vissza odujába vadászatról. Figyeljétekcsak: "Huúúú, húúúú, húúúú de jól laktam!"
És már készülőben van egy róka koma is.

Majd a mező

Ez a gomba a kedvencem. Nehéznek tűnt visszaadni a képet, ami az ötlet alapja volt, de úgyérzem, túlszárnyaltam, sokkal jobban tetszik a kész gomba. Tervezek egy barna változatot is, hogy megtanuljuk, van a gyilkos galóca, ami bár gyönyörű, de még megfogni sem szabad, és az ehető gomba. Gombászásból sajnos nem vagyunk képzettek, így erdőben úgysem szedünk fel gombát, de mi most tanulunk, igaz?

A mezőre jöhet a már korábban elkészült csigusz is.

Szóval egyenlőre így állunk. Mind a három lakóhelyre tudunk már költöztetni lakókat, de még bővítjük a kis Pagonyt. És egyenlőre a takaró is csak ötlet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése