2012. október 29., hétfő

Két év



Térjünk vissza a kreatív hobbikhoz, azon belül is a horgoláshoz.

Két éve tetszett meg, főleg a játékok készítése. Apróbb munkákba merek csak  belefogni egyenlőre. Alig vártam, hogy legyen egy kis időm, és végre próbálkozhassam. Gondoltam vezetek egy blogot is munkáimról, de ez a része elmaradt. :)

Most egy kicsit áttekintem, mi is történt az elmúlt két év alatt, mik készültek kis "műhelyemben".

Füles

Egy maci. Legelőször vele próbálkoztam. A minta az Amigurumi World című könyvből származik.
Több pajtása született, de őket elajándékoztam, remélem kis gazdáik szívesen játszanak velük.


Ő Csoki, aki hugomhoz költözött

Majd egy kutyus, Csíkos, a Border Collie következett. Pontosabban egyből kettő.

A mintát itt találtam.

















Szóval így kezdődött ez a fura szerelem.


2011-ben jött egy újabb fordulat. Kisbabát vártunk. :) Ez a helyzet természetesen a horgolásban is megjelent, hiszen úgyszólván minden gondolatom születendő kisfiunk volt.

Korábban itt írtam róla, hogy elkezdtem a kinézett babatakarót. Nos a takaró elég nagy falatnak igérkezett. De elkészült. Igaz 9 hónapba tellt, de mire Ádám megérkezett, a takaró is elkészült.









És következtek a babajátékok.

Free crochet pattern - child's bedroom mobile

Ezt a baba forgót a CoatsCrafts honlapján találtam, és egyből beleszerettem. Ilyen nekem is kellett.

















Szóval pocakkal elindultam, és vásároltam. Élénkebbnél élénkebb színeket. Megmondom őszintén, nagyobb választékra számítottam. Nem volt egyszerű dolgom. Például éppen akkor narancssárga színű fonalat sehol sem találtam. Szivárvány narancssárga nélkül. Elképzelhetetlen. De a végeredménnyel elégedett vagyok. :) Ő volna az. Babakocsink féltve őrzött dísze azóta is.











Ezt a csörgőt is elkészítettem, ezen a honlapon nagyon könnyen követhető, hogyan is álljunk neki.










Íme, Ádám szemlélteti a kis játékparkot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése