2012. október 31., szerda

Halastó

Kaptam egy megrendelést. Kis ügyfelem pecabotot kért.

Ehhez tartozom egy előzetes kis történettel.
Egy éve, mikor én vártam babát, kedvenc sógorom szerette volna mocorgásra bírni Ádámot. Kérdezgette, mire vágyna, és amlyiknél megmoccan, azt megkapja. Jöttek a jobbnál-jobb ötletek, kismotor és társai, majd a szerszámkészletnél Babóca rúgott egy nagyot. :)
Amint megszületett Ádám, Sógi hozta is a csodaklassz fúrógépet. :)
Ma odaadtam Ádámnak, és nagyon finom. :) A gombot is megtalálta, amivel sikerült működtetni.

Most én kerültem hasonló szituba. Hugom pocakján tartva a kezemet vártam, hogy Barnabás megmoccanjon. :) Férjemmel mi is próbálgattuk "megvesztegetni" a picúrt, mit kér cserébe. Bicikli... pecabot. És hopp, megmoccant!!! De milyet? Soroltuk a fajtákat, márkákat. Majd megkérdeztem, "Vagy horgoljon Neked egyet Évi?" Erre egy akkorát rúgott Barnika, hogy nem lehetett nevetés nélkül megállni. Szóval fel volt adva a lecke. Pecabotot fogok horgolni kis unokaöcsémnek.


Korábban találtam egy kis halastavas mintát, amit mindenképpen el akartam készíteni. Akkor ne csak pecabot legyen, hanem legyenek halacskák is, amikre lehet vadászni, és tó, ami kis zsák is egyben.





Íme, elkészült. Halastó, négy halacska és a pecabot horoggal. (A horogban és a halacskák szájánál mágnessel) Barnika még Anya pocakjában van, de idővel megkapja. Remélem tetszik Picikém! Jó pecázást!





1 megjegyzés:

  1. Feltéve, ha marad a tóban még halacska, mert a fiúk az összes snecit kihorgászták :-)

    VálaszTörlés